Måndag

God morgon, har egentligen sovmorgon idag. Men glömde det och väckte mig ändå, sen kunde jag inte somna om så därför tänkte jag fixa lite skolprylar. Tog nämligen hem alla pappren från mitt skåp, för det var totalkaos. Jag slänger nämligen bara in allt, pallar inte sortera det där och då. Men därför tänkte jag göra det nu, när jag har tid. Asså jag är så sjukt skoltrött, blev det typ 3-4 veckor efter att skolan börjat, visst det finns ju saker som är kul. Men asså onsdagar är absolut VÄRST! Först har vi TRE timmar svenska, men typ HELGALEN svenskalärare, sedan har vi TRE timmar Samhällskunskap... snacka om booooring dag. Sedan har ju i oh för sig bara fyra skoldagar, eftersom på torsdagar är jag på salong. Men de fyra dagar är tillräckligt. Men nu är det dags att äta lite frukost! Hoppas att det händer nått skoj denna dag så man slipper känna sig så jävla skol-deprimerad.
Sen har jag sätt att jag fått en hel del nya läsare, så då får jag säga välkomna,  and hope you like it ;)
Ja juuuste, sen hittade jag den här stenen i min garderob och ville då lägga ut den i bloggen. Haha asså jag var ju i Carribean när jag var 15, samlade olika stenar på den tiden. Och en dag när vi var på stranden fann jag denna, sjukt hur det kan bli såhär tycker jag. HAHAHA

image104



Kraaamis! =)

Kommentarer
Postat av: emma

uuussshh vad äkligt !!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAH

2007-11-19 @ 19:39:57
Postat av: Anonym

Väldigt fin blogg :)

2007-11-19 @ 19:41:11
Postat av: Anonym

har du tänkt på att det kan vara en fosil balle?

2008-12-05 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0