Bakdag

God dagens, gick upp vid nio imorse. På frukostbordet stog det färdigstekta pannkakor. mums
Började direkt att förbereda bakandet. Mamma hade nämligen gått upp vid halv sju imorse, och gjorde bulldeg.
När Mimmi och tjejerna kom tillbaka, började vi genast att göra kanelbullar. Det vart två fulla plåtar. Medans bullarna var innen i ugnen, började vi göra pepparkakor. JA JAG VET, det är lite lite för tidigt... hehe men det gjorde snorungarna syselsatta. Vi var väl klara rundt ett, här kommer lite bilder..

image82

image83

image84 
Hade lite kul..som ni ser, hehe!

RESULTATET!!!!

image85

Fast vissa blev lite brända..

image87

När vi var klara kom jag äntligen iväg och sola. Sen mötte jag en tjejkompis i slussen bara för att lämna ett par jeans som hon kanske ska köpa av mig, hoppas hoppas. Behöver cash =)

Nu håller tjejerna på och förbereder sig för att gå ut. Dem ser faktist lite läskiga ut.. WHoooWhooHOHOOoo!
Sätter väl in en bild sen på hur dem såg ut innan utgång. haha

Själv vet jag inte än vad som händer ikväll, kanske hyr e skräckis och köper fett med godis.
Bloggar maybe mera sen.

PUSS&KRAMIIIIZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0