håltimma

hallojsan, idag är det tisdag, gick upp som vanligt och åt frukost sen åkte jag till skolan. När jag vaknade imorse kom jag på att vi hade färgprov idag som jag shälvklart glömt plugga på så när jag kom till skolan satte jag mig ned för att plugga lite. Man gick ändå bara in 6 och 6 när man gjorde provet, så jag han plugga innan. Det var met gamla grejer, vi gjorde provet på datorn, haha så söt min lärare, Ari heter han. Han vill alltid pröva allt nytt som går, och trodde typ att det skulle underlätta att göra provet på datorn, sen att datorn rättade det, men det rättade helt fel. Så nu måste han ändå sitta och rätta allt för hand. hehe
Det gick faktist väldigt bra på provet, tror jag har alla rätt utan ett. Sen dess har vi haft lunch. Nästa lektion börjar halvtvå, hatar tisdagar bara för att vi har så mycket tid då vi inte gör nånting. Visst man kan ju plugga och så, men ja menar VEM gör det. haha
Sitter här och funderar på om jag verkligen pallar gå på engelskan, ska bara göra ett "prov", asså ett gammalt nationellt prov, bara för att vi ska kunna förbereda oss för det riktigt som kommer i maj tror jag. Fan missade prison break igår, Kevin orkade inte åka med mig till Sara, så då orkade inte jag heller åka dit, och det skulle bli så himla sent att komma hem. Vi åkte inte änns hem till älsklingem utan stannade hemma hos mig o bara mös.Efter skolan ska jag iallafall in till stan & träffa Sara, möjligtvis Nora också som ska ha sin mascara. Jag ska färga Saras hår, för hon sticker till England imorrn, ska på ett stort event och typ fiiiinaste middagen, där b.la. Tom Cruise , John Travolta, Isac Case (eller vad  han nu heter)  kommer. Och tack vara hennes föräldrar sitter dem innanför VIP-området, så hon kommer se Tompa, det gjorde hon förra året iallafall. Lyllooo jue :) nästa år ska jag LÄTT med...

Satt och kollade på lite olika hemsidor där dem har massa kläder, väskor, smycken o.s.v
Hittade en fin väska som jag faktist gillade. Den finns på http://www.chique.se/ , dem har massa annat fint. Just denna kostade 299:-.

 

Det är inte exakt en sådan väska jag vill ha, men på ett ungefär. Hittade en på glitter som jag gillade väldigt mycke och var garanterar billigare. Men nu ska jag på lektion... bloggar mera sen ;) tiijngeliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0