höstens trender.

Tänk på form. Som inspireras av retro couture, och brittisk traditionell skräddarkonst. Eller form som lek med kontraster & proportioner. Tänk sen på styling. Du som mixar & matchar, blandar trendigt med klassiskt, sport med second hand. Det är vad höstens 2007 handlar om - att ha kul med mode!

taget från HM´s hemsida. Det gör ju ändå att man vet vad som gäller inom modet... nu följer jag inte precis det rätta modet, men använder & köper såklart det jag gillar och tycker är fint. Sen ändrar man ju hela tiden tycke också. Måste springa nu, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0