lite kul bara...

har sätt flera bloggare göra såhär tyckte de var lite kul, men ni som läser kanske tycker det e lite mindre kul.. men men har så himla tråkigt.

10 snabba


1. Vad åt du till frukost idag?
Ett päron
2. Vad åt du till middag idag?
Fiskpinnar med ris
3. När fick du en kyss senast?
Ca. 5 min sen när jag sa hej till älsklingen
4. När stötte någon på dig senast?
Måndags, en äcklig blatte.( är INTE rasist)
5. Vad gör du helst en vardag?
Umgås med vänner, mysa med Kevin, shoppa. 
6. Vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?
ögonen, speciellt älsklingens
7. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Förlovad/gift, reser rundt som make-up artist, kanske gravid.
8. Hur perfekt är ditt liv nu?
Just NU, lite upp och ned. Bra med älsko fast sämre rundt omkring.
9. Vad har du på dig för kläder nu?
Svarta mjukisbyxor och ett randigt nacklinne.
10. Har du svarat helt ärligt på dessa frågor?
Varför skulle jag inte? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0