onsdag då.

hallojsan, har ju haft en skön skoldag ida, som ni kanske läst tidigare. När jag kommit till Nora, klädde hon bara på sig och sminkade sig lite. Sen åkte vi till TC där vi mötte Sara. GIck rundt i lite affärer..fan va man hittar mycket saker man vill ha när man INTE har pengar assså. Hittade en skitfin jacka på HM, för typ 500:- eller nått. Minns inte exakt. Sen hittade jag självklart en massa annat. Sen tog vi en liten fika, och köpte chailatte, mumsigt det var :P
Sen åkte jag och Sara till skanstull, där vi mötte hennes mamma och hennes väninna. Dem hade shoppat lite grejer, eftersom dem alla ska till england imorrn. Och gå på den där fina middagen som jag sa att Sara ska gå på.
Dem skulle kolla på lite fler grejer, sen kom kevin. Då åkte vi hem till Sara. Kevin fick nån jävla panik i bilen, och bara TVUNGEN att kissa, så Åsa (saras mamma) fick svänga av och stanna, haha sötnos älskling.
Sen när vi kom dit, klippte jag hennes toppar. Det gick väldigt bra fort faktist. Åsa provade hennes olika klänningar och kunde inte bestäma sig för vilken hon ville ha, jättafina bådatvå. Sara har också en jättefin klänning.
Sen när det var klart, tog jag och kevvan bussen hem. Mamsi hade värmt på lasagne till oss när vi kom. Och nu sitter jag här alldeles själv, dem andra kollar på en film... Assså har världens jävla finne på näsan, som bara vägrar att försvinna. Och jag tänker verkligen inte klämma dem, hatar det. Asså jag får aldrig finnar, typ haft 5-6 stycken i hela mitt liv, hehe tur kan man ha. 
 


pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0