tisdaaag

Halloojsan, sitter på jens kontor nu och tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg. Dagen började med att jag verkligen inte vill kliva upp ur sängen så därför snozade jag, men de var inte så bra för jag hade tänkt dusha men fick skita i det, bara klä på mig och slänga på lite smink innan jag fick springa ut till bilen så att inte farsan skulle åka ifrån mig. Fick skjuts till älvsjö där ja tog bussen till skolan. Fy fan va kallt det börjar bli alltså. Måste verkligen köpa nya skor nu, asså jag är VERKLIGEN i behov av det nu. Så måste fixa lite cash nu innan snön kommer va fan... Jens hade en kille som ville göra inbakade flätor så ska träna lite i plugget så att dem blir bra, för jag får förmodligen 800:- för det jobbet. Så då måste det ju vara profisonellt! När ja kom till skolan hade jag färgteori, fy fan va svårt! Asså det är ju nått jag borde lära mig o kunna utantill men de e fan inte lätt. Sen var det lunch, vi hade fan två timmar lunch eller typ håltimme då. Sen hade vi engelska. Kollade på en film, ganska intresann faktist. Sen drog jag till gullmars där ja mötte Kevvan, kramade han som attans, har ju varit ifrån han meeeegalänge! hihi herrgud älskling hur ska vi klara av att vara ifrån varandra när du drar till USA???? :S faan de kommer aldrig gå.
Ajja sen åkte vi iallafall hem till honom i bandhagen, där jensan hade lagat lite mat (värmt på) hehe
Sen började vi röja lite i lägenheten, det behövs verkligen. Så hade Jens beställt tvättid så vi gick ner i tvättstugan o fixade där. Och nu sitter jag här, kanske var så mycket kul att läsa men så såg iallafall min dag ut. Och nu sitter jag här, väntar på att jens ska föra över pengar så vi kan gå och handla lite käk. Sen så åker vi tillbaka till bandhagen. Dit kommer snart Sarisen också för att jag ska färga hennes hår. Blir lite sent men hon har skolfoto imorrn o jag lovade att få det gjort innan imorrn så det är bara att hålla de man lovat! =)
Men nu ska vi nog dra snart.. och har faktist inge mer att skriva så vi hörs välan imorrn tror jag! (ganska säker faktist)

Tjääänna harrre bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0