tisdag

hejsan, de blir ett kort inlägg nu...är skittrött. Idag gick jag till skolan, hade verkligen ingen lust att kliva upp ur sängen, de va så himla mysigt att ligga där och bli kramad av min lilla baby. Plus att det var skitmörkt ute när klockan ringde, men jag blev ju tvungen att stiga upp. Idag hade vi först klippning. Då fick vi träna att klippa herrklippning på docka. Sedan hade vi håltimme, då spelade vi kort, neger &president, jag vann 3 ggr... JIPPI :) ha
sen så hade jag engelska, fan va ja e grym på det, (not). Sen drog jag till stan och mötte Nora ett tag tills ja mötte mamsi. Vi var i stan ett tag och hittade en massa presenter till Tompa som fyller 40 år på torsdag, då blire party. Sen idag har jag verkligen bestämt mig för att börja träna och äta rätt, alltså ta hand lite bättre om min kropp. Då ska ni inte tro att jag tycker jag är tjock, utan vill bara va i bra form och må bra. Så ska ut och jogga nu, sen sola 20 min. Sen ska jag mysa med K som precis kom hit. hare så bra, hörs imorrn. kramzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0