Fick hem detta med posten

Stod nyss och kollade igenom posten, trodde inte att nått skulle vara till mig..haha det är det nästan aldrig. Men POFF, mitt där i allt låg det ett stort brev/kuvert till mig. I detta låg ett jättefint smycke, men lite för långt för min stil. Fick det gratis fas får betala frakten.

Läskiga är att jag inte har beställt det, så måste vart nått man får om man blivit medlem eller nått, för jag kan inte minnas att jag beställt ett sådant. De säger att det är värt 800:- men undrar om det verkligen stämmer, inte ger dem väl det gratis då?

Det står "Victoria Collection" på påsen som smycket kom i och sedan att det är från A-bolaget... nån som kanske vet vad detta är, för jag har som sagt NOLL koll =) haha

Ajja, såhär såg det ut iallafall:


image1545

Som sagt så har jag ingen kamera för tillfället så därför får jag fota med mobilen (den suger som ni ser).



Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe trevlig överaskning :P

2008-04-12 @ 15:46:35
URL: http://lilljeska.blogg.se
Postat av: Daniela

du måste ha skickat in en sån här lapp ur sverigehäftet http://www.sverigehaftet.se/?q=node/341 så nu kommer du få 5 smycken till för 199 kr styck om du inte säger upp abbonemanget. du har bara 14 dagar på dig från att du mottagit det tror jag.. fick ett likadant så jag kom på vart jag hade bestäält mitt

2008-04-15 @ 14:08:44
Postat av: M-L

Samma sak hände mig!(snarare min manliga sambo!)
Vi har INTE beställt något.
Igår kom ett paket till min man.
En ring, från "Victoria Collection".
Ringde till "a-bolaget",
pratade med VD:n Robet grönlund: 0702-782300
och hotade med polis-anmälan om dom fortsätter att sända ut saker som man inte beställt.
Det funkade!

2008-05-20 @ 14:31:20
Postat av: Anette

Hej! Jag fick också ett sådant paket på posten helt plötsligt. Hade ingen aning om vad A-Bolaget var förnågot men googlade och fann att de säljer mycket hälsokost.. Jag ska ta emot alla delar i serien och sedan vara taskig och lämna in det för värdering. Spännande se om det är värt lika mycket som jag fått betala för det..(tror inte det) Varför skulle de sälja det på ett sådant sätt om det vore värt ca 600kr/del? Har kontaktat dom för en kommentar om varför jag fick setet. Jag hade klickat in mig på en sida på nätet och där medgivit att jag var intresserad. Konstigt,det är inte alls min stil på smycken så skulle aldrig köpt det om jag visst hur det såg ut. Nu har jag tänkt sätta ut det på auktion sen och hoppas jag blir av med det. Annars drabbas någon i släkten,hihi. Ha det gott!!

2008-07-16 @ 10:04:42
Postat av: Anette

Hej igen jag som skickade 16/7. Döm om min förvåning när jag tog fram mitt Victoria-halsband ur smyckepåsen och det var inget glänssande silver kvar! Jag har inte använt smycket en enda gång än! Det är bara en kedja av någon metall som ligger på mitt bord nu. Men så vet jag kanske det värdet nu då,15kr? Nu är det krig jag blir ilsk när det inte ens kan vara silver rakt igenom... Kommer ringa A-bolaget på måndag..

2008-08-16 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0