så kom regnet

image1524

hallo hallo, kom precis innan för dörren. Haha det första jag gör är att slänga mig på datorn, haha nä gick faktist på ta först. Imorse färgade jag mamsen, hon blev riktigt blond, eller ah sådär guldig. Ska ta en bild sen när hon kommer hem så att ni får se. Efter lunchen hade vi som sagt massage, dock inte för ryggen... de hade varit superduperskönt.
Men vi gav hårbottenmassage på varandra. Ganska skönt, förutom att det drog lite i hårstrårna. 
Stylade också varandra efter, Linda, tjejen som behandlade mig lockade mitt hår, det blev jättegullig. Men efter att behövt gått ute i det här jävla pissvädret, är det i stort sätt platt nu igen. Säger ju det, mitt hår är VÄRDELÖST! haha

Känner mig trött i kroppen efter att nästan ha stått upp hela dagen, så mest av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova, men de går inte...kommer inte kunna sova ikväll då. Norisen kanske kommer hit ett litet tag, inget bestämt än. Sedan ska jag tydligen klippa Mimmis kompis, OM jag orkar som sagt. 

Köpte hem tre stora limpor från bageriet i skolan för endast 25:- det är ju verkligen jättebilligt. Jaja, ska ta och mumsa i mig en smörgås av de nu. Kram sålänge<3

Kommentarer
Postat av: Julia

är så trött på snöregnet, låt det bli vår nu! :(

2008-04-09 @ 20:04:37
URL: http://pikadoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0