Bad update all day long

Tjena folket, hemma från stan nu. har varit inne med Jessie på Tajmahal (där man köper bra löshår). Ska försöka sätta in det nästa vecka, tis eller ons. Har vart i plugget hela dagen, började med ett nytt ämne och det var Naturkunskap. Av nån konstig anledning känns det kul, laborera och sånt skoj. Vet att det kanske låter sjukt, men på klassrådet idag började det redan snackas om studenten. Men det är bra, varje dag är en mindre kvar till studenten, HELT UNDERBART!

Nä nu har jag lite bråttom, ska hem till sussi i enskede, färga/klippa. Kanske tar med kameran och kör en för-efterbild. 
Magen kurrar nog lite, frågan är om jag hinner slänga i mig nått?! njae kanske kan ta en macka hemma hos henne.

Ses senare ikväll, kan bli sent. PUSSEN<3


PEACE!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh :D Skulle också vilja ha en.. men har precis köpt en ny digitalkamera, så det får bli senare =)



Tack =) Jag kikar ofta in på din sida. Din blogg är riktigt bra!

2008-08-27 @ 18:36:25
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: felicia

tack för hjälpen ändå :)

2008-08-27 @ 19:38:47
URL: http://felicasalgstrom.blogg.se/
Postat av: ronjah

går på drottning blanka i kungsbacka. hur så? :P

2008-08-27 @ 20:54:51
URL: http://insidearetard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0