Hemma från fika

Halloj, nu är vi hemma och har varit det i över två timmar.  Hade himlans trevligt, och morfar blev lite överraskad när jag kom eftersom jag brukar ha så mycket annat för mig. Skönt att träffa kussarna lite, för det är väldigt sällan. Däremot var inte alla där, men kul att några var där iallafall. Vi började snacka om att åka på en utomlandsresa alla tre familjerna, plus mormor & morfar. Hoppas verkligen att det kommer ske, skulle vara sjukt kul. Jag och Mimmi, med fyra grabb kusiner. SKOJ =) hihi

Lite pics tog vi. Mormorfar (mormor & morfar) har tre hundar, nu minns jag inte vad dem heter. Men som tävlar genom att springa. Hittils är det bara två av dem som tävlar, men nu har de skaffat sig en valp, Kalle heter den. Supersöt!  

De vuxna satt i köket och vi "barnen" i vardagsrummet.


haha mumsan ser ut som en apa... leker med kalle (juste Greyhound heter rasen)




OH NU KRÅNGLAR DET IGEN! orkar inte ladda upp fler bilder nu, får bli imorrn istället. Nu är det läggsdags..
natti allla läsare, för många är ni och de vet ni! =)



Gör ett nytt försök och laddar upp lite fler bilder nu...

Mimmi blir attakerad av Kalle


störd kusin som ni ser...haha (gillar hans afro) haha


jag provar kussens magmukkler :P heeh





Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon kompis! Sovigt gott i natt? Kram!

2008-08-27 @ 06:46:22
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Haha ja benvenuti är italienska och betyder välkommen ;P hehe.



Hoppas du får en bra dag :)

2008-08-27 @ 09:07:01
URL: http://jessipunktse.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Bilderna jag tagit är tagna utav en riktig fotograf, Pavel, han är extremt duktig och fotar stora projekt och för tidningar mm.



Men sedan känner jag honom också så :) hehe. Men skoj var det! Fick betalt för det där jobbet så det var ju extra roligt :)

2008-08-27 @ 09:10:32
URL: http://jessipunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0