1 månad kvar till 2009

Hallo i stugan, allt bra idag? Själv mår jag mycket bättre idag, kommer lite småjobbiga stunder där allt bara stannar till, eller nej men i mitt universum gör det de. Orkar inte säga exakt vad som hände i fredags, men de var jobbigt och gav lite konsekvenser där jag får lida. Men snart är det väck och förhoppningsvis kommer jag må bättre då. Som jag sa hade jag tänkt stanna hemma från skolan, men inatt runt tolvtiden kom jag på att det inte alls skulle funka. Eftersom idag var den dag då vi skulle fixa vår modell för vår modevisning som vi har på torsdag, då det också är öppet hus i vår skola.

Så för er som är intresserade utav att kolla in Enskede Gårds Gymnasium, kanske vill börja där själv, sätta in erat barn där eller bara komma dit för att se våran grymma modevisning, är ni välkomna efter 4 tiden tror jag det var.

Mode visningen börjar inte förrän 17.30, så vill ni se den be there! Eftersom jag är som jag är, hade jag såklart inte fixat nån modell. Så övertalade min kära lillasyster att vara min modell, så det tackar jag för mumsan<3
Vi fick skjuts till skolan för första gången på jag vet inte hur länge, haha så var där redan kvart i nio. Vilket säkert var första gången på hela denna termin iallafall. Vi slingade och klippte, blev rätt så nöjd, det blev bara ingen sådär megaskillnad, men fint vart det. Nu måste vi bara fixa kläder och så måste jag bestämma mig för hur jag vill sminka och styla henne på torsdag. Några tips kanske? Vi har 80-tals tema.

Idag är det exakt en månad kvar tills det nya året 2009 blir av. Vet inte om jag ser fram emot det eller ej...kanske kanske finns det saker som lockar! Återstår att se. Vad ska ni göra på nyår?

Var klara runt två så åkte då till högdalen där vi mötte upp norisen, hängde ett tag på kicks då Nora hade beslutsångest, men hon gjorde ett bra val till sist trots allt. Vi valde att vara onyttiga och åt på pizzerian/kebaben. Ibland får man vara sådär äcklig och onyttig hahaha.

Är hemma alldeles ensam med lillplutten nu, haha ska snart leka storasyster och ställa mig att laga middag till oss båda då mamma och T är borta ikväll. Ska försöka hitta nått enkelt och sedan slänga mig i soffan framför lite gamla "One three Hill" - avsnitt, har nog börjat fastna lite för det. Nora drog för ett tag sen så vi har bara tagit de lungt sen vi kom hem.

Imorrn är det upp och jobba för min del, öppnar redan halv åtta så kommer lägga mig tidigt ikväll. Har dock en sak att berätta sen, men först maten! Come back <3 hej sålänge


Bild tagen i NY med en riktigt papegoya! ohohoh scary... haha


Kommentarer
Postat av: miaaaa

fin bild!:D

2008-12-01 @ 22:06:31
Postat av: Bea*

sv: Nej det är en tjej som heter jessica som gjort den åt mig, tack så mycket. Gillar dock din header mer än min :)

2008-12-01 @ 23:37:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skön brud du verkar vara, låser in sig, förstör en födelsedagsfest. Sen inte nog med de, utom du ber alla gå ut från festen. Inge illa menat, men allt stämmer som sagt. Lilla du, dags att visa hänsyn till folk runt om dig. Kanske därför du mår så dåligt.

Tack!

2008-12-03 @ 03:31:46
Postat av: Anonym

Jag vet inte vad som hänt, jag känner inte Alexandra.

Men hur kan du ens skriva som du gjorde? hur har du mage till det?!

Om hon nu låste in sig, kastade ut alla. så lär det nog finnas en anledning till det. som verken jag eller DU har med att göra. så yttra dig inte, LILLA DU!!!!!!!!!

2008-12-03 @ 21:46:45
Postat av: Josephine

hihi en sådan liten sak har min pokvän och han skall lätt få flytta med oss till lägenheten när vi få den.. Glupannad amazon.

2008-12-22 @ 23:05:24
URL: http://jusefajne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0