2 advent

Go´kväll, haft en mysig söndag och andra advent? Min har varit helt okej, jobbat hela dagen. Men lite julstämning har vi trots allt på cafét så det har jag fått känna av lite. Vi har ännu inte tänt vårt andra ljus, men väntar väl på mamsen eller nått. Inge märkvärdigt men lite sådär småmysigt. Känns så himla skönt att julen snart  är här, längtar till den på ett helt annat sätt detta år gemfört med alla år tillbaka. Det är liksom inte julklapparna jag längtar till, utan umgänget med min familj och släkt. Ska verkligen bli kul, och gott med all julmat. Hur kommer ni fira eran jul?

Igår blev det typ utång, en tjej som heter Sara har fyllt år och hade en liten fest för sina vänner. Kände väl knappt 2 pers där, men hade rätt trevligt ändå. Lite sådär småförkyld var jag men överlevde kvällen bra. 

Igår drog jag, mamma och Mimmi iväg till farsta, kanske redan nämnt det men vi julhandlade lite smått och mös bara vi tre tjejer. Bli inte chockade nu, haha men min lillasyster har haft hål i näsan förr, men den växte igen och hann aldrig läka. Så igår fick hon ett litet sånt där impulsryck och tog ett nytt hål, ger det en ny chans. Det gick på knappt 2 minuter, de va bara in, ta hålet, betala sen var  de ut fort som attan, men bra blev det. Nu gäller de bara att hålla det rent och inte pilla...

Vi var ända ute i haninge igår med, men kom hem snabbt och bra. Norisen följde med och har legat här hemma i princip ela dagen gemfört med mig som var uppe innan nio imorse och gick till jobbet..

Usch så trött jag är...men men ska nog hoppa i säng snart, så det inte blir alltför sent.
 Ses<3

Jag, norisen och födelesedagsbarnet Sara <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0