Alltid lika egotrippad

Hejsan, allt bra med er kära läsare? Själv mår jag toppen, jobbade fram till två sen drog jag och lillasyster till Farsta. I hopp om att köpa en julklapp till min kära mor, men nej nej! Den var såklart slut...herregud ska man behöva åka runt halv jorden för att hitta denna ynkla lilla julklapp? Jaja, en nytt försök imorrn iallafall. Joe my friend mötte upp oss i Farsta, kollade runt lite.. Sen rullade vi in mot stan. Skildes från snubben joejoe sen drog jag och mums vidare. 

Men syftet att få köpt alla mina julklappar idag kom jag hem UTAN! (igen) herregud! haha, däremot hittade jag en del finfina saker till mig själv. Haha visar dem alldels strax i bloggen. Ska också försöka ladda upp bilderna från i lördags.

Nu har lillasyster lagat pommes med kött och bea-sås, MUMS! :) Be right back<3



Kommentarer
Postat av: andriana

aha okej..

2008-12-22 @ 21:30:33
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0