Jag är kääär

Oh herregud,  i fredags köpte Thomas och Mimmi hem säsong 5 av OTH, ja One Three Hill för er som inte redan visste det. Haha, och tror det var igår eller kanske förrigår som jag satte mig ned för att se första avsnittet, såg kanske 2 och fastnade direkt. Har självklart sätt de gamla säsongerna men bara nått avsnitt här och där.. Sen idag har jag legat som fastspikad framför tv:n och glott på OTH, och har precis insett att lilla Jamie har gjort mig kär.. Guuuud så söt han är. Kolla bara, bara 5-6 år och redan sådan talang. Var tvungen att slita mig från soffan nu för att lägga mig, men var bara tvungen att dela med mig av denna sötnos.




eller vad säger ni där ute? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

men usch, han LEKER ju gullig!

2008-12-09 @ 18:37:25
Postat av: Anonym

jag dör, Han e för söt!

2008-12-10 @ 00:07:46
Postat av: kajsa

asssåå han jamie han är såå grymt söt man blir så kär i han =D jag älskar one tree hill fy faan ;)

2008-12-28 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0