Julklappar ska handlas idag

Hallå i stugan, vaknade typ nyligen...skönt att få sova ut lite. Skulle gå igenom ett prov idag typ, som jag inte gjort så skippade skolan, de är ju trots allt sista skoldagen.. lite tråkigt men ändå otroligt skönt. Längtar massa till nästa onsdag hihi.
Imorrn har vi iallafall julavslutning, då ska vi dit och sjunga lite, få betyg kanske sen ere nya grejer som händer. Men berättar mer om det ikväll.

Idag är det lunch med några brudar på kungshallarna, sen lite julklapps handling, fick ju som sagt in lönen igår, så lika bra att passa på att handla lite nu innan dem tar slut på annat håll (räkningar och skit). 

Nu är det lite lätt frulle som gäller och sen duschen, cya later <3



Kommentarer
Postat av: Josse

Men är EOS ett märke :P Har du inte Nikon eller Canon :P ? haha är lite ny inom området ...

2008-12-18 @ 20:06:05
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Josse

Okej då vet jag :P

2008-12-18 @ 21:40:29
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0