Lördag

Tjena hopp, då vare lördag igen, själv mår jag bra förutom min näsa som är extrem igentäppt, haha sådär megaförkyld.
Har inte hunnit ladda upp bilderna från visningen eller bloggat då jag inte orkat sitta vid datorn pågrund av min jobbia huvudvärk. Men visningen gick jättebra och blev suuupernöjd med min modell, lilla Mimmi då. Tyckte lätt att våran grupp var roligast liksom, otroligt bra "utklädnad" eller vad man nu säger. Ska ladda upp bilderna så fort batteriet är laddat. Igår var jag i skolan sedan drog vi hem till norisen. Pågrund av vår seghet stannade vi inne hela kvällen, låg bänkade framför första säsongen av prison break hela kvällen nästan. Såg sista avsnittet igår så nu är det säsong 2 som väntar. Trots att jag sätt det är de ju sjukt spännande hahah, ni ska höra mig och N sitta där och gapa...

Var vaken redan runt nio imorse, nora drog till jobbet och jag hem. Ska hoppa in i duschen nu sen åka till farsta med mamma och Mimmi. Återkommer senare idag, ha en wonderful lördag! KISS&GOODBYE<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0