Måndag morgon

Hellu, sista skolveckan innan jul, känns helt underbart enligt mig. Och trots att jag är rätt trött kom jag upp redan strax innan sju imorse. Idag ska vi nämligen iväg på en visning med skolan hos WELLA. Ska bli lite kul, hoppas på att få en nån liten påse med produkter som sist. 

Jag är sämst, haha ska nog sluta lova att jag laddar upp bilder då det i princip aldrig blir av. Men igår kom norisen hit, vi handlade, lagade mat och dog framför tv:n. Gjorde världens godaste kycklingmackor, MUMSFILLIBABBA! Och sen var det bara direkt i sängen...sova som jag älskar.

Jag har ännu inte börjat köpa julklappar, har varken haft tid eller råd. Men nu har jag tänkt ut lite saker, så under morgondagen ska jag försöka börja iallafall. 

Ska nog klicka hem nån fin klänning till jul/nyår, har ni nått bra tips på vart jag kan leta klänningar? 
Ha en underbar dag, kram på er alla <3



längtar tillbaka otroligt mycket...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh jag vill också vara brun :( Och du har fin kropp, tränar du någonting, vad isf?

2008-12-16 @ 15:00:37
Postat av: Savy

Karen Millen på biblioteksgatan (eller inne på NK), helt underbara klänningar! Kostar dock runt 1100-3000:-

http://www.karenmillen.com/fcp/category/dept/Dresses?resetFilters=true

2008-12-17 @ 23:57:16
Postat av: Alexandra

svar anonym: tack du! det ända jag tränar är våran gymnastiklektion en gång i veckan, annars har jag väl turen att bara vara född med den kroppen. Men att vara för smal är faktiskt inge kul, så efter nyår är det dags för mig att skaffa ett gymkort. MER MUSKLER! :D haha kramis

2008-12-18 @ 10:11:51
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart tusan är foten?!

2008-12-27 @ 15:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0