Mitt i veckan...

Hej hej hallå, allt bra med er? Jag mår bra och känner mig lite småstressad inför morgondagen. Då är nämligen vår "stora" modevisning. Hade bara en lektion imorse, Naturkunskap, haha gud läraren frågade vem jag var när jag kom in i salen. Inget gott tecken antar jag.... För första gången på länge tog jag hem boken och ska göra läxan till nästa vecka. Så det känns bra! Förutom att vi bara hade en lektion släppte han oss en timme för tidigt, så slutade redan vid halv elva.. segade i skolan ett tag för att vänta in norisen. Vi drog sedan till stan och käkade lunch, nånstans bakom NK där, de var supergott och schyst pris för en schyst lunch. Har snurrat runt i stan fram tills nu ungefär, är supertrött och döhungrig. 
Har vart på banken, köpt saker för imorrn och så unnade jag mig själv lite smått. Har som sagt en rätt så hög telefonräkning att betala plus att julen är här nu, så måste sluta vara så egotrippad och spara lite. Haha

Ikväll betalar vi ena räkningen, så imorrn nångång borde min telefon vara igång för inkomna samtal och sms. Men det kommer nog att dröja ett tag till innan jag själv kommer kunna ringa ut. 

Igår jobbade jag, nora kom till jobbet och fikade nån timme innan jag slutade. Vi åkte sedan hem till henne och degade framför prisonbreak, har blivit helt beroende av det nu igen. Har börjat att se från allra första början nämligen. Vi var också på gymnastiken igår, vilket var bra för de va länge sen. Men både jag och N börjar bli lite smålata, måste skärpa till oss!

Hon sov hos mig igår, men hann inte göra speciellt mycket då vi kom hem efter nio nångång och slocknade strax efter det. Ska ta och laga mig själv lite mat nu... eller ah till mimmi också antar jag. 

Måste leta fram min kameraladdare idag alltså, skulle va kul att ha med kameran imorrn liksom. Hörs nog senare, kramis<3



Kommentarer
Postat av: Lina

Prison Break är bääst!

2008-12-05 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0