Vår visning

Orkar inte skriva så mycket, utan vill bara visa lite hur visningen blev tillslut. Själv var jag otroligt nöjd med min modell(mimmi). Vår grupp hade temat 80-tal sedan var det ca 6-7 andra grupper till med andra teman.


förberedelser...








VISNINGEN!




våra modeller..


framtiden

 
typ grottmänniskorna


90-tal (spice girls)


Hann inte riktigt fota alla grupperna, men ovan har ni några av dem iallafall...


lite finare bild tagna av två proffsiga fotografet som kom dit. Mimmimums blev väl ändå grymt söt? eller vad säger ni. Haha tycker vi lyckades otroligt bra att få dem se ut som om de vore från 80-talet.



mumsbulle<3 (håret tog tid ska ni veta)


kul hade vi iallafall, och lite bilder fick ni nu! kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0