vill inte, vill inte , orkar inte...

God morgon, japp idag är det ingen sovmorgon inte. Nepp utan ska va på jobbet om mindre än 20 minuter, och här sitter jag nästan bara i underkläder. Visst är det kul på jobbet, men dessa tidigare morgnar, att behöva lämna sin sköööna säng är mindre kul. Och har inte sovit ut på säkert flera dagar nu. Usch usch usch...vill bara krypa ner i min gosiga säng igen. 

Men icke sa nicke! haha... Jobbar dock bara till två, efter det blir det stan eller nått liknande med lillasyster.
Försöker ladda upp bilderna igår från i lördags, men misslyckades totalt. Gör ett nytt försök senare idag

HAVE  A NICE DAY! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah hej! :P



allt bra då? fin modellbild på dej ^^

2008-12-22 @ 11:15:21
Postat av: p

SV: JAHA nu klickade det! Haha, hjärnan har visst inte vaknat än :)

Men det var såå lite så!:)

2008-12-22 @ 11:41:32
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Aleeexandra

Så ölite så:) Jag tycker SERIÖST att du såg bättre ut en Kenza när ni stod jämte varann..

2008-12-22 @ 12:00:56
URL: http://acabn.blogg.se/
Postat av: andriana

är du fortfarande tillsammans med han Kevin? :P

2008-12-22 @ 18:59:35
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: Anonym

é du å kenza bra vänner? hur lärde ni känna varann, å när?

2008-12-22 @ 23:22:54
Postat av: Alexandra

svar anonym: njae asså vi träffades första gången för väldigt länge sen, säkert 2-3-4 år sedan, lite dåligt minne. Men vi är vänner, vet inte jag ska säga det! ;) haha





2008-12-23 @ 11:47:58
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0