100% schlager

hallooo hallo, då har vi sätt klart filmen och FY FAN VAD BRA DEN VAR! haha sköna killar asså...så jävla grym film. Kan en kille som han bli en sådan bra pappa kan nog många andra det, haha ni kanske inte fattar. Visst han var ingen "dum" kille, han var ju skitgo men rökte typ på hela dagarna, inget jobb, inga pengar...och i slutet skaffade han lägenhet, skaffade ett jobb, fixade ett helt bebisrum BARA för henne...så underbart gulligt. Haha ajja det var bara på film.

Hittade en rolig liten sida, det äe typ aftonbladet som har en liten tävling där man kan vinna fyra biljetter till finalen i globen, alltså melodifestivalen. Men på den sidan kan man också göra ett test om HUR mycke schlager man är, haha jag fick 100%. Vilket är sjukt, för jag gillar inte Schlager-musik. Asså grejen är ju den att förut var det ju BARA schlager-låtar, men nu är det ju liksom blandat, vilket gör att det bli lite intressantare, fast ändå...dem tar in en del kassa jävlar också. Jag såg inte första delfinalen, den som var nyligen eftersom vi inte har några kanaler, men som ni alla säkert redan vet kommer jag att närvara vid nästa delfinal i västerås nästa lördag. Då måste ALLA, eller NI SOM VILL såklart rösta på SANNA NIELSEN! Och för er som ändå inte bryr er kan också rösta på henne, för det är min pojkväns mamma som skrivit låten och den är GRYMT BRA! okej jag har inte hört det, det får man inte...men iallafall...hon är GRYMT bra på att skriva låtar.


Vill du också göra testet, eller kanske bara vara med och tävla om biljetterna kan ni klicka er in på länken nedan, Lycka till.

http://wwwc.aftonbladet.se/schlagertestet/

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha aja, han är min lilla älskling iaf med eller utan håret haha :D

2008-02-09 @ 23:45:47
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Jag hejar givetvis på Carola och Andreas Johnson :) Jag hoppas och tror att dom tar hem det i år. Charlotte Perelli får gärna knipa andra platsen :)

2008-02-10 @ 10:12:35
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag röstar på Carola och Anderas eller Sandra Nilsen :D

2008-02-10 @ 10:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0