Äntligen är det bokat.



I söndags när jag vart och dansat gick jag förbi en liten salong, eller ja där man kan fixa naglar, hud, och sånt kul. Såg att det stog att de sökte modeller, så gick fram och läste på dörren, tyckte det lät intressant och tog numret.
På måndagen ringde jag dem, det gick fort och enkelt sen var det bokat. Jag kommer endast behöva betala 150:- eftersom det är elever som kommer göra det, plus att det kanske tar ca 3 timmar... men tycker absolut att det är värt det. Fan har velat göra riktiga naglar JÄTTELÄNGE! Får hoppas på att det blir bra också, tråkigt om det blir skitfullt eftersom det nu är en elev, men nä hoppas inte. Så på onsdag om två veckor, alltså vecka nio, shit det är ju när vi har sportlov, haha SKÖNT ju...då ska jag vara där klockan nio och fixa dem. Tråkigt att jag inte kunde få det gjort innan melodifestivalen, men men...shiiitsamma. Kommer självklart ta kort, hihi! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0