Måndag

Heej heej, då var en ny vecka påbörjad och den började väldigt bra faktist. Hade egentligen sovmorgn till halv elva men Tomas envisades som att jag skulle gå upp åtta bara för att elektriker skulle komma, men som inte kom...skitstörande. Som tur var kunde jag somna om en timme till. När jag sminkade mig kom Jens och Kevin inklampande genom dörren. Det kom från Södertälje, skulle fortsätta måla och fixa i huset idag. Fint det börjar bli, så jävla typiskt att vi gör det så fint när vi ska flytta liksom, haha lustigt...fast det är ju för att det ska se presentabelt ut såklart. Idag hade vi bara engelska i skolan, då kollade vi på film i en timma, fett skönt ju. Egentligen skulle jag haft idrott från tre till fem sen, men jag jobbade ju på dagis istället. Jag stannade kvar med Malin tills halv två ungefär. Spelade neger&president, och jag vann typ FYRA gånger, haha snacka om att Malin är en riktigt dålig förlorare, hon vaknade nog också på fel sida imorse dock men ändå haha...så jävla rolig började skrika ut en massa pinsamma saker till våran fritidsledare, (fy på dig malin) HAHA! -eller hur vart han lite generad malin? haha
Det gick jättebra att jobba på dagiset, ungarna bara älskade mig hihi...fick gå där ifrån vid fem. Då åkte jag direkt hem, hamnade i soffan framför TV:n det första jag gjorde. Dem låg och kollade på en as-bra film, fast jag såg ju typ bara halva. Min familj har blivit lite av tv/film-nördar, eftersom vi inte har några kanaler så kollar vi bara film. ÄLSKAR DET! Fotografen kommer inte imorrn, utan nästa vecka istället. Så vi har ännu en vecka att göra huset ännu finare.
Imorrn har vi typ engelska och sedan samhällskunskap, lite booring..men men..man måste ju!

På dagiset berättade en av fröknarna för mig att hon bjudit med min kompis Malin (inte bullen, alltså hon ovan), till nån typ av make-up presentation på söndag, och sa att jag också kunde komma. Det r typ ute på lidingö...långt åt shooooootahejjjiiiti..men men ska prata med malut och se om vi ska dra dit. På Onsdag har vi öppet hus i skolan, ska permanenta Lisii´s hår, och fixa Elinas hår! Ska också till tandläkaren, kommer nog inte ta av den nu, alltså tandställningen, men nästa gång kanske.


Ska städa mitt rum nu, tror jag HEJ SÅLÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0