SAAAAANNNA VAAAAAAN!!!!!

HON VANN...vilket betyder att VI vann, KEVINS MAMMAS LÅT!!!!!!! så jävla najs, fatta vilken underbar efterfest det kommer bli...JIIPPPIIII!!!!!!

Sa ju att Carola inte skulle gå direkt till final..haha hon är bra, men detta fframträdande var inte så himla bra faktist! 
GUD SÅ lycklig jag blev, spelade in en film på det hela, TRODDE jag...men hade tydligen fel,,,ttråkigt men men bilderna tas ju nu. Ha en fortsatt trevlig kväll, de ska VI!

Kolla statistikerna..

Vem var bäst i kväll?
Ställningen just nu:
Ola (7.0 %)
Lasse Lindh (4.3 %)
The Nicole (0.8 %)
Alexander Schöld(1.6 %)
Rongedal (19.8 %)
Sanna Nielsen(41.2 %)
Andra Generationen(7.3 %)
Johnson & Häggkvist(18.0 %)
 


Totalt har 14667 personer röstat.
Omröstningen startade 2008-02-16 14:08
Uppdatera



GRRRYYYYM!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahah du är skiit rolig ;D
Men man ser inte bilderna :S
Hahaha Carola LOOOSER!!

2008-02-17 @ 13:19:53
Postat av: mh

Grattis!

2008-02-18 @ 15:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0