Sweetkay´s tävling

172901-1484


Detta inlägg skrivs för att jag själv är med i sweetkay´s tävling som hon håller i sin blogg nu.
priset är en lite godiebag med en massa fint i.  Det hela går ut på att man ska lägga ut en bild på sin favoritsko. Nu känner jag att jag har lite svårt för att välja EN favoritsko, eftersom jag älskar skor...och de kan verkligen se HELT olika ut. Men det finns en speciell sko, som kan variera lite på höjd/brädd och färg. Men skon nedan i rött är så himla sexigt. En kvinna som kan gå bra i dessa är nog bland det bästa killar kan få. Sen passar det fint nu till alla hjärtans dar också. Undebart, själv har jag lite svårt att gå i FÖR höga skor, men jag är under lärning för tillfället.
Högklackade pumps från Pleaser - 11,5 cm klack
Klicka på länken nedan för att komme till tävlingen!

http://sweetkay.blogg.se/1202200699_t.html

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till=)

2008-02-05 @ 18:07:56
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Elin

Hej!
Nej jag är från Jönköping, men jag tänkte dra till Västerås, eftersom jag trodde att han Daniel (Grekiskt efternamn) skulle tävla där... men sen visade det sig att jag hade fel :/ Typiskt....
Men jag tror jag hejar på han, han har go personlighet och är jättetrevlig ^^ haha... annars följer jag inte melodifestivalen.... Eller jo.. jag hejar nog på E-type och ThePoodles - de är så jävla grymma ;) Fast jag har inte hört deras lååt än.... vilka hejar du på? :)

2008-02-05 @ 18:09:53
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0