Tillbaka i Stockholm igen

Tjeeeenare, ursäkta för så dålig uppdatering idag, men har inte orkat sätta mig vid datorn...har egentligen inte tid nu heller. Men tänkte bara säga hej, och säga hur Jävla GLAD jag är för att Sanna vann. Tycker det är så himla grymt. Efterfesten igår var ju kul, tills den började spåra ur. Tror vi kom i säng runt fyra tiden. Fick ett par kort tagna och nån liten film, men korkad som jag var tog jag en kamera jag inte kunde mycket om, så bilderna vart fööör vita, och en gång trodde jag att jag filmade, fast jag inte gjorde det..lite tråkigt men men. Jag tänker såhär att vi ska jag till globen den 15 mars tror jag det var, får fixa en ordentlig kamera tills dess så vi kan få några ordentligt bra bilder, tror jag lyckades behålla ett kort med mig och Ola på, träffade massa andra men pressen var totalt galna...så gav upp. Måste städa nu...men skriver mera sen, kraaaam<3


Kommentarer
Postat av: jessi

hahahahahahahahaha ofta jag va där åkso men du va inte därr sorrry bebedär tog jag dej allt mohahaha

2008-02-17 @ 18:51:56
Postat av: Mimmi

LOL!
Hon har ju bilder din lilla snoruuuuunge!!!
Hahaha har du de eller??
Du har inte ens en blogg!!!!

2008-02-17 @ 19:04:06
Postat av: kevin

haha jessi du gör bort dig ;)

2008-02-17 @ 21:45:19
Postat av: *Emma*

Eller hur Jessi , Palla hon har ju förfan bilder !!
hahahahahah ;)

2008-02-18 @ 19:25:21
URL: http://Kramgoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0