Färglinser?

Jaa, färglinser är vad jag funderar på asså! Har länge velat haft det, men glömmer det hela tiden. Jag har några få dilemman bara. Vilken färg jag borde ta? Jag har ju lite ljusbruna, eller kanske ganska bruna. Funderar på att prova på nått blått, inte värsta men lite gråblå kanske. Fast Kevin sa gröna..kan verkligen inte bestämma mig!

Sen över till det viktiga, SNÄLLA nån som VET? Ska jag beställa via nätet, eller är det bäst att gå till en optiker?
Folk säger så massa olia saker. Asså jag vill ha månadslinser, men som man tar ut på natten då. Har letat runt en massa på nätet, men kan itne bestämma mig. Några säger att det är mycket bättre att gå till en optiker så man kan mäta styrka och så, men jag har ju inga problem..har typ skitbra syn. Så jag kan väl bara beställa utan styrka?
Sen vill jag ju inte att det ska se fejk ut. Vill ju att det ska se naturligt ut som möjligt. Och helst inget för flera hundra, och det misstänker jag att det kostar om jag går till optikern?!

image177



Jag har som sagt ingen aning om vilken färg jag ska ha. Så snälla ge mig all hjälp jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0