Fettomat & OC

Har precis ätit en stor tunnbrödsrulle. Haha jag och pappa satt i köket ett bra tag kanske en timma och babblade på lite, snackade om vad vi skulle äta. Han ba måste köpa snus. Så då hängde jag på så stannade vi vid fruängen och köpte en tunnbrödsrulle och en fet 150 g hamburgare till T.

image196


image195

 Det är rätt skönt att bara var hemma och inte behöva laga mat. Älsklingen sover hos sin mamma idag. Så det blir bara jag och T. Om inte Nora typ bara måste komma hit ikväll... så vi får se. Men nu är det dags för OC! See you later alligater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0