Första bloggandet 2008


Hej Hej

Jag har varit väldig dålig på att blogga de senaste dagarna. Men redan i lördags började det fucka upp sig. Det kändes som om det inte var meningen att jag skulle blogga eftersom allt jag skrev försvann typ 4 gånger så till slut gav jag såklart upp! I söndags sov jag över hos Sara, de var jättemysigt.
Under hela måndagen rände vi runt i stan fram och tillbaka och fixade allt inför kvällen. Alltså nyårskvällen!
Vid sex drog vi hem till min tjejpolare där det var massa folk, vuxna, unga och barn. Vi gjorde oss iordning där och käkade sedan JÄTTE god middag. Vi hade sån där fondy, vet inte hur det stavas. Men man lägger ner köttet (oxfilé) i en liten typ gryta där det "kokar". Sen har man massa tilltugg till. Det var jag, Sara, Malin, Sheila och så självklart Kevin. Haha, alltid han och en massa brudar. Vi drog in till stan (slussen). Trots att vi sagt att vi inte skulle åka dit eftersom det var så SJUKT mycke folk där förra året och säkert alla andra år också. Men vi åkte dit och ställde oss ganska så högt upp, långt utåt liksom nästan vid båtarna. Har grymt bra utsikt, men det var också rätt mycke folk där. Det läskiga är att folk bara skjuter raketer lite var som helst, så man känner sig inte precis säker om man säger så. Vi klarade oss undan olyckor iallafall. Efter tolv gick vi hem till en kille som bor i skanstull, jättefint. Det var lite chill, tog det ganska lungt. Vi träffade dem redan borta i slussen och fäljde därför med dem dit. Efter ett tag sker en liten olycka, nämligen att älsklingen "tappar" en garderobsdörr på stortån. Det var typ en skjutdörr som hoppade ur själva skenan och rakt ner på tån. Fy fan vad jag blev rädd när jag såg tån. Den gick av helt! Så jävla läskigt asså!!!!!
Det blödde massa...men vi lindade om det och försökte sen komma hem så försiktigt som möjligt. Råkade ut för en annan lite jobbig grej nere på stationen. Men det gick bra sen åkte vi hem. Alla sov hemma hos Kevin.
Vi sov till ett på tisdagen, shit fattar inte hur jag kunde det. Eller jag brukar alltid vakna först vid typ 10 sen kanske somna om men nu sov jag liksom helt till ett. Vi åkte sedan hem till mig vid tre tiden ungefär...
Vi tog det lungt i stort sätt hela dagen igår. Kollade på en massa OC avsnitt igår. Det var kul, tänkte kanske sätta på en skiva nu, men tror att jag måste göra ltie nytta först. Ska först och främst käka frukost. Sen ska jag nog ta och städa mitt rum, det är rätt så stökigt. haha

Eftersom jag inte bloggade under nyår och så får jag väl säga GOTT NYTT ÅR till er alla!
2007 gick enormt snabbt, men det har också hunnit ske en massa saker. Både bra och dåliga.
Men för att kolla på de bra och roliga sakerna, jag har varit i spanien i två veckor under sommarlovet, jag och Kevin fann varandra igen. Jag lärde känna Nora, vilket var jävligt kul. Jag kom igång med min blogg...kan inte riktigt komma på nått mer just nu men är säker på att det finns en massa mer. Är fortfarande lite trött, hehe
Nä men hoppas verkligen att 2008 blir ännu bättre. Det första jag ska göra är att skaffa mig ett jobb på deltid. Nån som kanske har nått förslag?
Och när jag väl fått det jobbet ska jag skaffa mig ett gymkort! Sen ska jag självklart resa utomlands med älsklingen. Vi har nämligen aldrig varit utomlands tillsammans, eller jo i Rom men det var typ klassresa, ingen vidare semester...
Så det ser jag verkligen fram emot. Kanske inte bara blir jag och han, men så länge vi får resa tillsammans skulle vara UNDERBART!

Nä nu måste jag äta, bloggar mera sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0