Fredagsmys & jobbig brorsa (långt inlägg)

Fick nyss ett litet utbrott på min störda lillebror. Visst han är 15, men ändå LITEN!
För typ 3 månader sen, eller jag har faktist ingen aning om när det var men anyway. Så bytte Adam ut MINA mobilhörlurar till hans för att hans var typ trasiga eller nått, och eftersom jag typ aldrig lyssnade på musik då brydde jag mig inte om det när han väl erkände det för mig typ 2 månader efter att han gjort det. Och nu när jag fått min nya mobil och lagt in lite ny musik vill jag ha mina hörlurar. Så jag tar fram dem och sätter på, men märker att ljudet är MYCKE sämre i vänstra hörluren än den andra. Så då vill jag byta med han...men NEJ NEJ...han vägrar. Bara för att han är nått kostigt med sitt öra, tror det kallas kolöra eller nått sånt där skumt. Så kan han bara ha just dem hörlurarna, alltså sony ericsson. Så säger han att jag egotrippad, och att jag kan ha vilka hörlurar som helst. Assså OH vill döda han. Sen försöker han LURA mig..jävla snorunge. Fatttar ni hur det är att leva med den här ungen. GAAAH nån som vet hur man blir av med sådana...

Har haft en riktigt familjekväll..eller ah typ då. Vi satt och åt lite gott i matsal/vardagsrummet. Sen spelade vi lite kort. Först körde vi bubblan, sen körde vi neger & president. Först vart jag neger tre gånger i rad. Sen vart jag president två gånger, haha sen började Thomas & Kevin spela schack. DÅLIGA FÖRLORARE! haha jag e bäst!
Nu hade det varit perfekt tillfälle att kolla OC men det gjorde jag typ heela dagen igår. SHIT asså..slutet...
Visst jag visste ju att Marissa skulle dö, det har man ju hört. Men jag hade helt och hållet glömt bort det liksom.
Sen när jag kom till sista skivan, alltså sjunde och typ 24 avsnittet eller nått. Vilket var det sista på säsong tre. Så DOG MARISSA! Pågrund utav den där jävla Volchock. Fan va arg jag blev... haha snacka om att jag levt mig in i den där världen asså. Vi har ju säsong 1,2 och 3. Men jag lovar det tar inte lång tid innan vi skaffat säsong fyra också.
Jag följde aldrig OC när det väl gick på TV så därför låter jag så chockad. Fan jag fick ju tårar...Ryan också :( haha

Ajja, nu ska jag nog dricka en kopp te, känner att det var länge sen. Imorrn kommer släkten hit. Vi ska fira mumsan, egentligen fyller hon år på söndag, men då åker dem ju till sälen så firar det imorrn. Jag tänkte göra pannkakstårta, Mimmi ha nämligen beställt det. Ska nog ta mig en sväng in till stan också och köpa nått fint.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, hare najs. GOD NIGHT! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallojsan, din blogg är jttefin tycker jag men om du vill ha hjälp med något så är det bara att skriva vad enligt detta inlägg och maila till mig.

http://helenasnackar.blogg.se/1199348934_bloggdesign.html

2008-01-05 @ 11:52:44
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0