God night then

Blir sista inlägget för ikväll, börjar bli ganska trött faktist. Har suttit här i över en timma nu och skickat iväg kanske 15-20 arbetsansökningar till olika cafeén, restauranger och butiker. Det är fan inte lätt men nu JÄVLAR ska jag ha ett jobb. Skiter nästan i vad det blir, känner att jag inte längre kan vara så kräsen. Ska ut nån dag i veckan eller kasnke nästa vecka med Jessie, hon har lovat att följa med. Så ska vi gå runt och lämna mitt CV på olika ställen, chanserna kanske ökar när man gör det live liksom...haha

Imorrn är det torsdag, ja LEDIGT eller nej fy alex. PRAKTIK...måste bara ta mig två min och ringa, kolla läget och se att de inte glömt mig. Eftersom jag inte vart där sen innan jullovet..illlaaaaaa ajja går väl upp vi nio tiden..hah det blir typ tio men ah och ringer. Får jag inget svar blir det jajjamensan en SKÖN slappdag! Nu ska jag..göra..nått! ajja skitsamma, ha en najs kväll!


KJAAAAM, bjuder på en mysig liten bild! Mohööhö'

image211


GOD NAAAAAACHT!



HAHA, kunde inte låta bli. MEN FY FAN VAD JAG TRÖTTNAT PÅ MIN BLOGG NU! asså själva utseéndet är ju så BORING! snällla,  nån? Hjälp... är öppen för förslag...yees. Anything!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur du skrev ditt CV, vore kul :)
kram

2008-01-23 @ 23:58:00
Postat av: M A R I A

nämen tack så mkt :) va gullig du är!

2008-01-24 @ 00:55:59
URL: http://mariiaa.webblogg.se
Postat av: Anonym

hur kan du vara så brun,är du utländsk ? det är fint ialf, :)

2008-01-24 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0