Lördag i södertälje

Hej hej kära läsare, idag är en grymt skönt lördag. Helt lugn och bara mysig...
vi är fortfarande hemma hos Kevins faster och har skitkul just nu. Vi sitter och leker med deras ena katt, Tamlin. Han är så jävla söt, helt jävla cool. Han gör så otroligt gulliga grejer. haha Sofia visade en lite tröja som hon köpt till han, och hans fenomenen han gör när hon satt på den är SJUKT kul, haha lyckades få med lite av det på film.
Håller på att ladda upp de på youtube så småning om kommer den väl upp lite senare. By the way, är det någon som vet ett annat sätt att ladda upp en film på i bloggen istället för att göra det via youtube? Snälla skriv till mig då!
Vi har i princip bara tagit det lungt hela dagen, ätit lite, snackat..haha så jävla sjuka dem här männsikorna. Skönaste humorn LÄTT! Jag och Sofia tog också en promenad till IcaMaxi, handlade lite smått men det var väl mest för att komma ut. Killarna sitter där uppe och spelar nu och kände därför att jag kunde sätta mig ned lite framför datan och blogga. Känner mig så värst osocial annars möhöh.

Shit det gick ju jättesnabbt, här kommer Tamlin



Haha, det är i slutet när han välter. HELT SJUKT! asså han blir som en gungande pinne. Asså ahaha kan verkligen inte förklara. Men jag antar att han tycker det känns konstigt att ha på sig den där tröjan, asså ah! Sjukt söt katt. Så himla gosig. Älskar den...

(haha lägg märke till mitt fula garv i bakgrunden) SUUUUJJJKKKAAA!

Kevin fick igår sin julklapp av Jens, äntligen...haha lite sent men what the fuck. Han fick den nya Nokian, vet inte vad den heter. Men Mp3:n liksom.



Skitsnygg tycker jag. Var själv på väg att köpa den, men valde ju den andra. Älskar Sony Ericsson! Det är ju lite annorlunda menyer och så.. Kevin är så himla söt, haha han har gått runt med den typ hela dagen, lyssnat på musik. Det förstår jag ju också eftersom det ä GRYMT bra ljud.

Nae, nu är det dags att hitta på nått. Ska försöka få Sofia att hänga på att baka. är sjukt sugen på nått gott. Hoppas vi kan kolla på mina bilder sen som vi tog igår, kanske börja fixa till dem lite... Hoppas, hoppas!

Ajja bloggar nog mera sen, pusspuss sålänge<3

Kommentarer
Postat av: Mary

snygg mobil =)

2008-01-26 @ 18:26:07
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: emmalisa

heeeeeej:)
Åh, hunnnnnyyyyy. Visste inte heller att du hade blogg. kul. Ja, klart. Du får hålla tummarna att jag kmr in på Rytmus. DÅ BLIR DET PARTAY VAJÄ DAG. Shit, vad kul. Ja, det va synd, men jag kommer snart upp till Sthlm igen. Vi hörs. Pussokram

2008-01-28 @ 18:30:16
URL: http://www.emmalisanorrhamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0