Lördag Kryssning

Tjenare

Hur mår allesammans, jag mår toppen! Har sovit skitbra inatt, känner mig rätt utvilad fast ändå lite trött ahah.
Vaknade fördst vid typ halv sju imorse tror jag eller drömde jag det..haha ajja somnade iallafall om sen och vaknade vid kvart i tio sen. Jag sov hos Nora inatt, kevin sov hos en kompis eftersom dem var ute igår. Vi tog det bara lungt, träffade en tjej som heter Sara och käkade med henne o.s.v
Kom nyss hem från att ha varit och solat med Nora, Kamil, Kevin, Sebastian och hans brorsa Emil.
Ska nog ta en dush strax och sen käka lite lunch. Nu är det bara några timmar kvar tills vi ska vara i slussen. Idag ska vi ju nämligen på kryssning. Från början skulle bara jag, Nora, Kamil, Kevin, mamma, Mimmi, Adam och Thomas åka. Men båda Tompa och Adam har hoppat av så Mimmi fick ta med sig en kompis istället sen följer Kevins kära vän Sebbe med. Så det kommer nog bli rätt kul. Avgång klockan sex från slussen terminalen.

image199


Känns kul att få komma iväg lite liksom. Självklart tar jag med kameran, så en del kort lär ju komma upp under morgondagen. Kommer hem imorrn runt fyra igen. Försöker väl blogga då. Ha det bäst det ska iallafall jag!


KRAAAAAM♥



(P.S Hej till min mobbade klasskompis LINA!) haha

Kommentarer
Postat av: josse

hur många böskare har du per dag i snitt :)?

2008-01-12 @ 19:43:51
Postat av: josse

besökare* ;)

2008-01-12 @ 19:45:29
Postat av: Lina

haha! nu behöver du inte gå runt och vara orolig att jag ska slå ner dig :D pussiluss

2008-01-13 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0