Måndag

God morgon!

Då var det dags för skolan. kan egentligen inte fatta att jag är uppe nu. Har bara sovit fyra timmar i natt. Tror vi gick och la oss halv fyra, sen tog det lite tid att somna. Fan man skulle försökt vända på dygnet lite tidigare. Ja nu är det alldeles strax att åka. Måste nog väcka Jens ännu en gång, han ska skjutsa mig in till stan, eller lättare sagt hela vägen till skolan. Haha så jävla snäll, men har man lovat så har man. Ajja måste käka nått litet snabbt nu. Älsklingen stannar, får se om han kommer till mig ikväll, annars blir jag väl själv, eller kanske tar sällskap av sara eller nån. hihi

Slutar väl runt halv fem idag, skiitjobbigt. Första skoldagen liksom, ajja... Ha en underbar dag allesammans!

PUSS & KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0