Måndagens outfit m.m

Hej hej, då var jag hemma nu då. Tidigare än förväntat! Har kanske vart hemma i en och en halv timma nu. Men fick ett ryck och var tvungen att flytta runt lite i mitt rum. Ska fortsätta sen igen, behövde bara ta en lite paus. Måste byta lakan, dammsuga och damma.
Egentligen skulle vi ha slutat halv fem, men efter som engelskan slutade tolv, och vi bara har bild varannan vecka orkade varken jag eller Malin att stanna kvar i tre timmar tills gympan började liksom. Plus att jag bara sov 4 timmar inatt, så hade typ somnat på gympan. Haha, ajja men imorrn är det fullt ös igen. Vi har ganska okej period nu, tisdagar e väl i sådana fall tråkigast. För då har vi engelska och sedan samhällskunskap. Resten av dagarna är det bara frisör lektioner. KUL! Kommer väl ha lite projekt och sånt också..men ah!
Imorrn har vi prov i småföretagande, på det som vi gjort hittils. Shit känner att jag nog borde åtminstonde läsa igenom boken eller nått. Har jag typ glömt en större del av vad jag lärt, fast lite vet jag sitter.

Nu är det så att jag tänkte prova på att lägga in en dagens "outfit".  Det är nämligen så att jag har fått flera ösnkemål om att ha mer kort på mig själv och min garderob! haha fan va kul. Asså ah, den ser ju rätt så kaosig ut. Men ska ta ett kort på den sen då. Har varit ganska dålig på att lägga in bilder och så, men det är oftast för att jag aldrig hinner. Ska lägga in bilder på mitt nya rum också, men vill bara att det ska bli helt klart först! =)

Men över till outfiten nu då! Det känns ju lite tråkigt på ett sätt, eftersom typ alla andra gör det. Men tycker det kan vara rätt kul att se vad folk väljer att ha på sig, hur det matchar olika klädesplagg och vart de köpt det. Har sätt en massa saker som jag vill köpa. Nu är det ju så att jag är ingen värsting på mode liksom. Jag köper det jag tycker är snyggt liksom. Sen om det är mode eller ej det skiter jag i. Sen självklart kan jag ju säga att man ändrar stil, efter modet typ. Kommer ihåg när midjeskärpen kom eller skorna som är runda. Då sa jag till mig själv att jag ALDRIG nånsin skulle sätta på mig ett par skor som är runda där fram asså. Jag hade alltid sådana där spetsiga. Haha och samma sak med skärp, men nu kan jag faktist tycka det är rätt snyggt. Plus att jag typ "hatar" spetsiga skor nu, haha ne men det beror ju på helheten, men tycker "runda" toppar är skitgulligt liksom! Sen lite spetsigt och sånt e väl fint men ah. Så som sagt jag ändrar ju stil, men gillar inte riktigt höga kjolar och sånt..kanske kommer snart!

image178image179



Tröjan > Bik Bok
Jeans > Vero Moda
Halsduk > H&M
Skepparkavaj > vet inte (noras)
Väskan > PUB
Silvriga örhängen > H&M 

Fan vad dålig upplösning det var, ser ju helt mongo ut. Och HAHA kolla ögonbrynen, dem ser ju fan ut som ostbågar. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0