Natt-inlägg

Hallojsan, det är fortfarande torsdag, klockan är 8 minuter i tolv. Sitter här med Malin och kollar på massa roliga kort. Jag åkte till bandhagen förut och mötte älsklingen, sen åkte vi till slussen där vi mötte Anthony.. de skulle hem till han och Kevin sover ju där eftersom malin ska sova här. På vägen till gullmars mötte jag Nora en snabb sekund och lämnade hennes grejer. Sen mötte jag Malin, vi åkte till Åhlens och köpte färgen sen åkte vi hem till mig. Lyckades få med oss två semlor hem sen som vi proppade i oss, hah fy fan vad mätt jag blev. Och ändå tog jag bort mer än hälften av grädde...blä! Glömde ta före och efter bilder, haha kass som jag är. Vi har ännu inte färgat mitt hår, ska göra det imorrn istället. Men Malins hår vart skitbra, vi blekte utväxten och lite andra "gula" fläckar. Ska försöka hitta en nytagen bild med hennes hemska utväxt och sedan ta en bild imorrn på resultatet. Det vart SKITBRA! När vi var klara försökte vi oss på att spela ord-yatzy men det var inge kul, jag förlorade säkert..haha spelade aldrig klart det alltså.

Jaja, nu ska vi alldeles strax lägga oss, ska upp imorrn och färga mitt hår, utan att ta ut löshåret. Eftersom jag kanske ska fotas på lördag vill jag ha kvar löshåret och tar jag ut det kommer jag inte hinna sätta i det igen. Nä nu är det läggdags. TJADÅ! <3



Bara för att svara på några av era kommentarer, ja jag kan lägga ut mitt CV imorrn är föör trött för det nu. Och ur jag kan vara så brun, jaa va ska jag säga..haha smink! Nä men är ganska brun av mig själv trots att jag är HEL-svensk, sen händer det att jag solar solarium nångång ibland också...sen ah smink då!

Blogghjälp kommer också imorrn, orkar inte med det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0