Oplanerad måndag

Hejsan alla läsare, idag är det måndag men nämligen inte vilken måndag som helst nej. Den började som vanligt, jag gick upp vid halv åtta och dushade, egentligen skulle jag vart i skolan vid nio för att ha make-up resurs...skulle ha färgat fransar och bryn. Men låg kvar en timme extra och kom till engelskalektionen..skolkade inte asså! haha
Efter engelskan slutade vi ju i princip, då åkte jag, Malin och Jessie in till stan. Det var skitäcklig skolmat så därför käkade vi på kungshallarna idag. Jag beställde mat på tacobar, det var himlans gott. Vi gick runt i stan lite, hade ju liksom tre timmar på oss. Tog oss en titt in i buttriks, Jessie fyller snart 18 och ska ha maskerad då. Så hon hittade en massa kul där inne som hon ville ha. Sen åkte hon hem, jag och Malin fortsatte vandra till det "oplanerade" skedde. Haha jag nämnde för Malin att jag ville pierca mig, och har lääääänge velat det. Så då sa hon, BRA då gör vi det NU! Jag ba shiiiieeeettt.... så vi åkte till östermalm trots att jag hört dålig kritik om det stället. Typ alla jag känner har fan piercat sig där. Snacka om promenad genom stan, haha vi åkte först till östermalm där vi kom upp på fel sida och fick typ gå runt hela skiten, när vi kom fram hade dem flyttat! haha så då gick vi dit, vilket slutade att vi kom tillbaka till samma ställe vi var vid från början...ahha När vi stod utanför var jag så jävla nervös, men samtidigt hade jag verkligen bestämt mig! Malin pushade på som fan, ahaha utan henne hade jag nog bangat. Vi kom in, jag fick skriva på en lapp dem ringde min mamma.. sen tvättade hon det, ritade vart det skulle vara liksom. Sen fick jag lägga mig på britsen, fan vad jag rädd jag var...asså aahh fan shit! haha sen satte hon dit tången, jag klämde åt Malins hand sen var det i princip klart! Jag hann fanimej inte änns tänka, trodde det skulle göra SÅ ONT! Vartnog chockad, började liksom garva..haha det började blöda en del...men det har väl slutat nu antar jag...Vet att jag kanske är lite efter men va fan, har länge velat göra det...så ja nu är det gjort! Hoppas det läker fort, fan man får inte sola med piercing...attans! hahah Tänkte lägga in en bild, men har ju bara ett stort plåster över, så det finns inte mycket att se!


Sen åkte vi skridskor i kungsan, det var ganska kul..haha det först Malin gjorde var att gå ner i spagat haha...fan vad vi garvade..men både hon och jag fick in det efter ett litet tag. Det var några små gulliga 8-åringar som ville lära oss hur man åkte haha, den ena sa att det är okej att inte va proffs i början..haha Sen var det nått annat pucko som var runt 13-års ålder, åkte runt i t-shirt med musik..typ spansk eller nått. Som försökt flörta med oss...så jävla sjuk, hade typ "knuffade" mig med hans hand..störd haha..sen sa han -Hola senorita...ahha...jaja...


Tog lite bilder, Malin blir verkligen bra på kort...hahah NOT!

image207image209

image208

Nu ska vi alldeles strax käka middag, är väldigt hungrig...bloggar kanske mera sen! Kram sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA, denna dag var verkligen något att minnas! Jag på skridskor? det funkar bara inte, och du min lilla isprinsessa är så söt :)

2008-01-21 @ 20:13:41
Postat av: Anonym

Vart peircade du dig? Allstå på kroppen?

2008-01-21 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0