Skulle tagit den gamla vanliga!

Köpte en ny mascara, tänkte att det var dags att pröva nått nytt så jag bestämde mig för att köpa Maybelline.

image173


Men den var faktist riktigt kass. Eller den funkade verkligen inte på mina ögonfransar. Så jag gick och köpte
den jag hade innan jag köpte den nya. Max factor...

image174


Den är verkligen SKITBRA, fast bäst är den typ i mitten, asså inte i början och int i slutet för då blir den torr. Men Den delar fint på ögonfransarna och ger dem en fyllig look. Kladdar man på för mycket blir det som med alla andra mascaror den klumpar sig. Har väl köpt den här 3-4 gånger nu. Så hittar jag ingen annan kommer jag nog fortsätta att köpa denna!

CIAO ♥

Kommentarer
Postat av: Silva

Jag använder också Masterpiece, den är helt klart bäst både på att färga och dela på fransarna :)

2008-01-03 @ 22:17:01
URL: http://www.metrobloggen.se/husbloggen
Postat av: emma

hur mycket kostar den mascaran som var bäst? :)

2008-01-03 @ 23:11:39
Postat av: Alexandra

emma- den kostar 155:- på kicks

silvia- ah jag håller helt och hållet med. ;)

2008-01-04 @ 11:31:50
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0