Söndag

God morning people, då var helgen slut nu..känner mig hyfsat nöjd. Har ju mest tagit det lungt, ska alldeles strax hem. Åker väl om en timma ungefär. Ska då få skjuts ner till pendelnstationen. När jag kommer hem lutar det åt städning, mamsen sa att inge lyft ett finger under hela helgen så får väl ta mitt ansvar som storasyster och göra det! haha Framför mig ligger Tamlin, så jävla söt. Försöker tugga på sladdarna, så jävla lurig han..haha
Har precis käkat en jättegod frukost.. Grovt rostbröd som jag stekt i smör, majonäs, scramble eggs, tomat och några skivor ost. MUMS! Sen drack jag såklart en stor kopp vaniljte.

Ajja, bloggar mera tonight CYA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0