Taco och utomlands-snack

Hejjsan, här sitter jag proppmätt och kollar olika resor på nätet. Mamma planerar nämligen stort nu att vi ska utomlands inom kort...så fort vi sålt huset ska vi iväg. Det som är lite klurigt är att vi är så många, det blir inte några få tusenlappar utan det blir en rejäl summa. Men därför letar vi runt som dårar nu, hopp på att hitta nått sjukt billigt.
På vägen hem från södertälje mötte vi en väldigt underlig tjej, nästan lite läskig. Allvarligt talat blev jag rädd.
Hon var alldeles likblek, helt mörk runt ögonen sedan bar hon runt på typ tre gossedjur. Hon började babbla en massa om jesus och gud..hon bad med Kevin. Haha, asså hon verkade vara en jättegullig tjej, men HELT förstörd. Hon sa också att hon vart modell, men att hon blivit sjuk nu, att hon kämpar för sitt liv varje dag bara för att djävulen försöker döda henne typ. Skitläskig, men hon sa att jag såg ut som en ängel...haha fan ajja...
Blir så deprimerad när jag ser sådana männsikor, totalförstörda av alla jävla psyk-droger! Tråkigt att se hur folk kan må..känner mig faktist ganska lyckligt lottad om man gemför med sådana människor.
Har liksom världens bästa familj, världens underbaraste pojkvän. Och ett stort gäng underbara vänner.
Skulle nog aldrig känns mig ensam. Ajja, somnade i soffan framför vänner när jag kom hem. Men sen lagade jag mat, ville inte att mamsen skulle behöva komma hem och ställa sig och laga mat. Det fick bli tacos, MUMS!
Åt bara en rulle, men det känns ganska okej med tanke på hur mycket jag käkat denna helg. Känner mig fan helt mega TJOCK. haha nä men det är verkligen sjukt, om jag tänker efter känns det som om jag käkat nästan hela tiden, speciellt godis! Blää...ajja nu jävlar ska jag sköta mig denna vecka. Ska inte käka en enda godisbit, inge jävla bullar. OM INTE fettistisdagen är denna vecka, måste käka semla. haha lycka till alex..jaja!

image212


Vid middagen började mamma snacka om att vi ska resa utomlands, så har suttit och kollat runt lite här på nätet nu då. Det lutar åt Thailand, men ännu inget bestämt. En sak vi alla har gemensamt är att det ska vara riktigt TROPISKT. Jag menar vi var i spanien i somras, men det är verkligen inte samma sak....!
Nu ska jag nog hoppa in i dushen, måla naglarna och typ noppa ögonbrynen. Känns som om min kropp behöver en liten uppdatering hahah.. Imorrn är en ny vecka! JIIPPPI... mohaha

Puss sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0