Time for bed!

Go kväll, nu har jag i princip precis gjort klart min"läxa" övning inför provet vi har imorrn. Sarisen kom hit runt sju tiden. Mötte henne vid vivo och så handlade vi lite. Fan vi va helt flummiga i affären, haha kände mig helt borta. När vi kom hem åt vi mackor med te och kollade några avsnitt OC, självklart somnade jag lite på den sista, men jag har faktist bara sovit fyra timmar inatt. haha
Farsan kom hem vid halv elva ungefär. Tur att Malin sa att jag kunde gå in på våran skolsida och träna inför provet. Annars hade jag nog inte kunnat ett skit. Men nu tror jag att jag kommer klara mig hyfsat. Nu ska vi nog gå och lägga oss, är så sjukt trött asså. Vi satt och kollade igenom lite gamla bilder, hittade en på älsklingen som jag tog våren 2006. Vi hade utbytesstudenterna från italien här då. Så var vi på skansen, och Agnes var där. Vi tog ett kort på han och henne. Fan va liten han ser ut asså, haha så JÄVLA SÖT! hade nästan glömt hur han såg ut...

image187

Fan va kul att se på gamla kort, det finns så många tillfällen som man bara glömt i sitt liv...

Ajja nu ska vi ner i min mysiga källare och snacka tjejsnack.! MÖhöhö..

PUSS & GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: A

känns det inte lite konstigt att din bästa vän tidigare har varit tillsammans med din kille?

2008-01-08 @ 00:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0