Tisdag

Heeeej bloggen

Jag har varit hemma hela dagen, eftersom jag vaknade imorse och fortfarande kände lite av de hemska huvudvärken jag haft igår. Älsklingen var ledig idag, så vi båda låg kvar och sov till halv elva ungefär. När vi klev upp käkade vi lite frukost sen började vi städa direkt, blev väl klara för typ en eller två timmar sen, haha har fan inge tidsbegrepp känner jag. Men har dushat också... Man känner sig så himla stolt när man är klar, plus att det känns så himla fräsht. Det var riktigt skitit innan BLÄ! hatar när det är smutsigt.. Hoppas mamma blir glad, eller det vet jag att hon blir. Haha tillochmed min ibland-jobbiga lillebror berömde oss för hur duktiga vi varit, haha så det e ju himlans bra. Ska alldeles strax åka, fick nämligen ett samtal från en tjej idag som undrade om jag ville komma och vara modell på mariart. Om ni kommer ihåg så skickade jag in en typ "anmälan" dit som regristrerades i deras register antar jag... så jag ska vara där klockan fem. Ser verkligen fram emot det, först ska dem lägga en dagsmake-up sedan en kvällsmake-up och till sist en festmake-up. Vet inte om de kommer ta bilder eller nått, men skulle vara klar runt nio tiden ikväll. Förutom det får jag också 20% rabatt på allt som finns där, typ smink och produkter antar jag. Är skithugrig så måste äta nått innan jag drar. Ska försöka ta några kort, om det är värt det, annars skiter jag i det.

Cya <3

Hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0