Torsdag kväll

Hej hej bloggen, som ni märker har det blivit en del sena inlägg denna vecka men det ä ju för att jag har så HIMLA MYCKET att göra förstår ni. När jag var på väg till bussen imorse, såg jag den åka förbi (trodde jag). Så jag gick till 161:ans station istället, och när jag kommer fram ser jag den andra bussen åka. SKITIRRITERANDE!!!!!! Fick sitta och vänta i en kvart sen, men men. Har haft hyfsat mycket att göra på salongen idag, det var kul att komma tillbaka.
Fick hjälpa till att färga två kunder idag, ganska så kul faktist. Fick också höra att de har nya planer för min salong, de ska tydligen öppna ett café inne på salongen. Kul, kul... jag jobbade till sex idag, nog det längsta nånsin..haha
Tog en titt in på H&M också, där jag faktist köpte en t-shirt och ett jättefint halsband. Men det visar jag imorrn på dagens outfit. haha... Det jag inte lade märke till förrän jag kom hem var att t-shirten jag köpte var av det nya märket "Fashion against AIDS". Det är en ny kampanj eller vad man nu ska säga, olika kändisar som är med och reklamerar dem här kläderna. Känner mig faktist himla stolt, eftersom 25% av pengarna stödjer AIDS-fonden. Gå inte på www.H&M.se och klicka er in på den kategorin...Gör en insats för alla som har AIDS!!!!!
Sen åkte jag hem, där var älsklingen men han åkte typ efter tio minuter. Käkade lite middag sen gjorde jag mig iordning för avgång. Nu sitter jag nämligen hemma hos Malin i Tyresö, haha hade tur som vart här två gånger innan annars hade jag nog aldrig hittat. Har druckit lite te, käkat några goda knäckemackor (med ost såklart) och spelat kort. Nu är det alldeles strax dags för sängen..  

Ska kolla lite TV, för det var ett jävla bra tag sen..eftersom ja vi har inga kanaler hemma..ganska sega. Fast Tompa tycker det är lite onödigt att sätta dit nån jävla parabol nu när vi faktist ska flytta inom kort.

Kom precis på en sak, shit asså älsklingen fyller 18 år om bara en månad. Det är fan sjukt, det är liksom PÅ RIKTIGT då, haha om nån fattar vad jag menar... måste fan redan börja planera på nån fin present. Ajja nu e jag ganska trött faktist, Så GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0