Torsdag

God morning, torsdag idag och ledig. SKÖNT! Var uppe vid nio-tiden och klippte Tompa. Skulle gjort det igår men var så jävla trött, då sa jag att vi kunde göra det nu på morgonen.. dåligt förslag haha, va skittrött. Men men nu e jag uppe och det är bra. Slipper jag sova bort hela dagen. Hans hår vart väldigt bra, känner att jag blir duktigare och duktigare. Har dammsugit runt lite också, det var ganska så sandigt och skitigt överallt. Vill ju att det ska vara fräsht när mamsingen och syskonen kommer hem. Älsklingen kommer nog vilken sekund om helst, ska bara stanna en lite stund innan han måste iväg igen. Men det är nog lika bra, eftersom jag ska till hornstull och sola sen träffa Nora =) Snackade med henne igår för första gången på typ 16 dagar, det är länge..haha
Vi ska köpa lite hårfärg sen åka hem till mig och färga hennes hår. Antar att det blekts lite efter att hon varit i Thailand. Asså hon e så jävla sjuk, hon säger att hon också ska sola med mig. Asså visst om det varit lite dåligt väder, men hon måste ju vara brun. Helt sjuk e hon..haha ajja ska äta lite frulle nu. Sen beger jag mig väl av.

Tänk om det stod sådan här frukost på bordet varje morgon, hade inte bangat!

Bloggar mera sen, ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0