Torsdag

God morgon, tjugo i tio hann klockan bli innan jag klev upp. Vaknade dock vid halv åtta imorse eftersom älsklingen skulle iväg och jobba, hah han är så JÄVLA svårväckt! Det är som att tala till en vägg, han bara mumlar om massa obetydliga ord! Men eftersom det alltid slutar med att får springa iväg till bussen så glömde han idag sin mobil. Lite jobbigt, eftersom jag kommer ha svårt att få tag i han...plus att han ska sova hemma idag eftersom Malin ska komma hit ikväll. Eller tror det iallafall, jag ska färga hennes utväxt och hon ska färga min utväxt eller ah om det räcker hela håret. Det betyder ju också att jag måste ta ut löshåret, men tro mig det behövs verkligen dem har liksom dragits ut den del nu. Har ju fan haft dem i lite mer än en månad nu så det är väl dags. Självklart kan man ha dem längre, det är ju från person till person hur bra dem sitter o.s.v
Men vi kommer iallafall ta före och efterbilder. Hade tänkt att försöka komma iväg till stan, men har verkligen ingen lust. Det är ju så tråkigt väder. SNÄLLA SOMMAREN KOM! Skulle iallafall behöva åka förbi min salong och bara snacka med dem. Sen behöver jag köpa lite småsaker.


Nu kurrar magen, dags för frukost. Ska nog väcka tjejerna snart. Mimmi är fortfarande sjuk och emma som bor här tills idag haha har typ blivit smittad eller nått! ajja, see you later <3


Kommentarer
Postat av: Catti

Tack så jättemycket! :)

2008-01-24 @ 13:39:22
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0