Torsdag

God morgon alla...

antar att typ hälften av alla läsare är i skolan eller på jobbet. Själv har man väl sovmorgon, eller ja börjar typ när jag vill. Har preci dushat och ska alldeles strax äta lite frukost. Såg att det ligger ett tunt, tunt läger med snö ute på gatan. Lite mysigt kanske, men hoppas faktist inte att det stannar eftersom jag vill ha SOMMAR, skynda, skynda! ha
Åker väl här ifrån vid halv elva tiden, sen vet jag inte hur länge jag jobbar, kanske fem-sex ungefär. Ska byta tröjan som jag köpte igår också, sen köpa lite annat som jag hittade igår, sålänge pengarna räcker iallafall!

Nä nu måste jag faktist klä på mig, ha en bra dag allesammans! Kram<3

Kommentarer
Postat av: Unknown

Hej!Jag älskar din väska som du har lagt upp för länge sen,inlägget heter "Måndagens outfit m.m".Vart exakt i pub har du köpt den?:)

2008-01-31 @ 15:49:48
Postat av: alexandra

Unknown: det är inte min väska, haha det är min kompis..men den finns faktit inte kvar :(

2008-01-31 @ 23:16:51
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0