Update.

Hallo hallo!

Har precis ätit lunch, eller ska man kanske kalla det middag? haha ne men vi ska faktist äta middag men det får väl bli lite senare i guess. Jag har varit och solat med Sara och sen tog vi också en sväng förbi PUB, eller sväng och sväng haha vi åkte till hötorget. Hon ville ha en speciell väska, men den var slut. Sen drog jag hem. Eftersom jag har sådana latmaskar till syskon OCH pojkvän, fick JAG laga lunchen. Fan dem skulle ju kunna svälta ihjäl om inte jag om mamma fanns här. Det fick bli makaroner och falukorv, enkelt! Inte precis det godaste, men det kändes bra för magen! Mimmi har sin kompis här, dem håller på att packa. Dem åker nämligen till sälen på söndag. Hela bunten, skönt! Mamma, Mimmi & Adam. Thomas är ju hemma, men det räknas inte eftersom han åker typ innan mig eller typ. Sen kommer han hem typ runt tio på kvällarna. Hade hoppats på att få lite tid med Kevin, eller vi är ju i princip med varandra varje dag, men ändå haha. Det kan hända att han också åker med. Och då blir jag fan ensam. LÄSKIGT!
Det är med våran gamla skola, den är väldigt liten.. men skitschysta människor. Dem kommer hem den tionde igen då.

Plugget på måndag då! Ska faktist bli kul, eftersom vi nu kommer ha frisörperiod. Innan julavslutningen hade vi nämligen kärnämnesperiod, BOOORING! Självklart har vi lite kärnämnen nu också, men veckorna kommer mest att bestå av frisörlektioner. Typiskt mig, jag har inte pluggat ett skit under hela lovet. Trots att jag sagt det typ 10000 gånger. Tror jag har typ två prov första veckan. JOBBIGT! Men men, ska leta fram min bok nu. JAG MÅSTE!
Får se vad som händer ikväll. Satt och kollade runt lite på youtube och hittade några roliga filmer, har ju redan lagt ut en av dem... men här är en till så jävla SÖT! haha


Asså FY FAN VAD SÖT! ahah Evil eye. Det ser så sjukt ut, först garvet sen minen. Fy fan vad jag garvade. Oh älskar barn asså. Längtar tills jag får min egen.. MUMS! =)


KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0