Bad update

heej mina vänner, fy vad dålig jag vart på att blogga de senaste dagarna, sorry för det. Men har som sagt haft e riktig avslappnar helg med vänner och famlj. Kom precis hem från södertälje nu, skulle egentligen ha jobbat men mår inte så jättebra. Har en jädrans huvudvärk och mår illa hela tiden, kanske har att göra med värmen? 

Kevin ska åka iväg till jobbet nu, och jag har börjat storstäda här hemma, såååå smutsigt. Har bokat tvättid, rensat på skräp, slängt kartonger och sånt skit, så e på god väg iallafall. Men kommer nog ta större delen av dagen.

Imorrn eller på onsdag bär det av till Tierp, en bit förbi uppsala. Där jag sen 3-års ålder varit på kollo, fram tills i år då jag var för gammal, plus att jag jobbar. Det håller på i två veckor, och nu är de inne på andra tänkte därför åka ner och joina dem de sista dagarna, sen på lördag bli det stort party för i år firar vi 30 år. Superkul!

Håller på att ladda upp bilderna från landet nu också, så ses snart igen =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0